Jdi na obsah Jdi na menu
 


Testing Mibo Revoo osazení Ultimate:

13. 3. 2015

Testing Mibo Revoo osazení Ultimate:

Toho dne bylo nás 6 ve velkým očekávání. Pavel odeslal testovací rámy a tak jsme netrpělivě vyhlíželi pošťáka z okna. A pak se to stalo. Velká krabice olepená Mibo práskačkou byla tu. Nůž do ruky, šmik šmik a hle, žluťák je tu. Jsa zvyklý přehazovat hliníkové Kickibky vidlema, při vyndavání Revoo z krabice mi málem upadla ruka. No ale ta barva!!

Samozřejmě mi to nedalo a co volnýho mi padlo zrovna pod ruku, nastrojil jsem na rám. Nakonec to dalo 8 Kg při karbonových kolech nazutých do galusek, převařená časovkářská řidítka, brzdovou páku Campagnolo, karbonovou vidli z číny a představec z Cruise Maxe. Brzdu Shimano Ultegra a košík na lahev darovala silnička (buď ji země lehká). V podstatě to, co mám připraveno na závodního Racemaxe. No a Bumblebee byl na světě.

První vyjížďka na cyklostezce Brandýs - Kostelec. Rovný asfalt, žádný převýšení. Než jsem dojel na cyklostezku, musel jsem Revoo do několika zatáček skoro zlomit, abych zatočil. Na cyklostezce se ukázaly přednosti železného rámu v celé své délce. Z boku by vás mohl potkat kamion a ani to s váma nehne (toto doma nezkoušejte, naši testeři jsou školení a kvalifikovaní specialisté). Nejdříve jsem se podivoval nad dlouhým stupátkem, ale při jízdě na něm můžete dělat celkem cokoli, klidně si udělat piknik. Ve dvou. V kombinaci dlouhého stupátka a aplikovaných řidítek jsem si nalezl polohu, která mi absolutně vyhovovala pro celkem svižnou jízdu bez velké námahy.

Druhá vyjížďka po trase dlouhého závodu brandýské Rollo ligy. Unaven z předchozího dne ze závodu a následného prohánění bikerů na cyklostezce jsem vyjížďku více nakouskoval a zkusil určité části trasy. Při překročení určité rychlosti jede kolobka skoro sama a zadarmo, pokud ji ale nepřekročíte, zkuste si tlačit auto do kopce. Už to zkoušíte? Tak přestaňte, zase tak hrozný to není. Ve sjezdech jsem dojel i bez ideálního sjezdového postoje o mnoho dál než kdykoli předtím, a to mám trasu celkem najetou. V houpácích za Mečeříží jsem přejel druhý houpák až do Hlavna, což jsem si nedokázal představit, že vůbec jde. Trochu to dávám za vinu i větru v zádech.

Bez zatím dalšího srovnání ideální třetí kolobka do stáje. Nízký nášlap, velká tuhost. Do závodního balíku v centru města bych se asi bál, ale rovinatá časovka, to by bylo něco.

Pozn. autora: Recenze je přehnaná, zaplacená a neodpovídající skutečnosti Emotikona grin

„Testing Mibo Revoo osazení Ultimate:

Toho dne bylo nás 6 ve velkým očekávání. Pavel odeslal testovací rámy a tak jsme netrpělivě vyhlíželi pošťáka z okna. A pak se to stalo. Velká krabice olepená Mibo práskačkou byla tu. Nůž do ruky, šmik šmik a hle, žluťák je tu. Jsa zvyklý přehazovat hliníkové Kickibky vidlema, při vyndavání Revoo z krabice mi málem upadla ruka. No ale ta barva!! 

Samozřejmě mi to nedalo a co volnýho mi padlo zrovna pod ruku, nastrojil jsem na rám. Nakonec to dalo 8 Kg při karbonových kolech nazutých do galusek, převařená časovkářská řidítka, brzdovou páku Campagnolo, karbonovou vidli z číny a představec z Cruise Maxe. Brzdu Shimano Ultegra a košík na lahev darovala silnička (buď ji země lehká). V podstatě to, co mám připraveno na závodního Racemaxe. No a Bumblebee byl na světě. 

První vyjížďka na cyklostezce Brandýs - Kostelec. Rovný asfalt, žádný převýšení. Než jsem dojel na cyklostezku, musel jsem Revoo do několika zatáček skoro zlomit, abych zatočil. Na cyklostezce se ukázaly přednosti železného rámu v celé své délce. Z boku by vás mohl potkat kamion a ani to s váma nehne (toto doma nezkoušejte, naši testeři jsou školení a kvalifikovaní specialisté). Nejdříve jsem se podivoval nad dlouhým stupátkem, ale při jízdě na něm můžete dělat celkem cokoli, klidně si udělat piknik. Ve dvou. V kombinaci dlouhého stupátka a aplikovaných řidítek jsem si nalezl polohu, která mi absolutně vyhovovala pro celkem svižnou jízdu bez velké námahy. 

Druhá vyjížďka po trase dlouhého závodu brandýské Rollo ligy. Unaven z předchozího dne ze závodu a následného prohánění bikerů na cyklostezce jsem vyjížďku více nakouskoval a zkusil určité části trasy. Při překročení určité rychlosti jede kolobka skoro sama a zadarmo, pokud ji ale nepřekročíte, zkuste si tlačit auto do kopce. Už to zkoušíte? Tak přestaňte, zase tak hrozný to není. Ve sjezdech jsem dojel i bez ideálního sjezdového postoje o mnoho dál než kdykoli předtím, a to mám trasu celkem najetou. V houpácích za Mečeříží jsem přejel druhý houpák až do Hlavna, což jsem si nedokázal představit, že vůbec jde. Trochu to dávám za vinu i větru v zádech. 

Bez zatím dalšího srovnání ideální třetí kolobka do stáje. Nízký nášlap, velká tuhost. Do závodního balíku v centru města bych se asi bál, ale rovinatá časovka, to by bylo něco.

Pozn. autora: Recenze je přehnaná, zaplacená a neodpovídající skutečnosti :D“
„Čmelák na mezi“
„hmno, Bumblebee“
Fotka uživatele Ladislav Bartůněk.
Fotka uživatele Ladislav Bartůněk.
 
 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář
 

 

 

Z DALŠÍCH WEBŮ

REKLAMA